Infosessies online reservatiesysteem voor zaalverhuur en evenementen

Een gemeentelijke zaal reserveren, een doortocht op het grondgebied of de organisatie van een evenement aanvragen ... het kan binnenkort volledig online. Dit biedt tal van voordelen. Zo ben je verlost van alle papierwerk en kan je 24/7 een aanvraag doen en de stand van jouw dossier checken. 
Je kan de beschikbaarheid van alle gemeentelijke zalen raadplegen en meteen een aanvraag indienen op eigen naam of op naam van je vereniging. 
De dienst evenementen bezorgt je een bevestiging van de reservatie en de betaling kan online of via overschrijving gebeuren.

In mei organiseert het gemeentebestuur infosessies voor verenigingen over dit nieuwe online systeem.

 

 

 

 

Overzicht sessies

  • Donderdag 24/05:
    - infosessie zaalverhuur om 14.00 u.
    - infosessie evenementen om 19.00 u.
     
  • Dinsdag 29/05: 
    - infosessie zaalverhuur om 14.00 u.
    - infosessie zaalverhuur om 19.00 u.

Locatie: De Braambeier, Loppemsestraat 14A, 8210 Zedelgem

Praktisch

  • Inschrijven: meld je aan via inschrijvingen.zedelgem.be en voer de inschrijving in. De gegevens om in te loggen ontvang je vooraf per mail van de dienst evenementen. Die gegevens heb je ook tijdens de sessie nodig.
  • Breng oude en nieuwe aanvraagformulieren om ermee te oefenen.
  • Maximum 2 personen per vereniging kunnen de sessie bijwonen.
  • Het online programma (evenementen.zedelgem.be) is begin juni operationeel. Vanaf die datum zal het mogelijk zijn om reservaties en aanvragen te doen voor zaken die ingaan vanaf 1 juli.

Info
Dienst evenementen
050/288.330 - evenementen@zedelgem.be